Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ

Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ

189,00 zł
Brutto

Typ: Program komputerowy

Licencja: 1-stanowiskowa

22700002
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

Ćwiczenia dostępne w programie "Logopedyczne Zabawy. Część II - s, z, c, dz" są szczególnie przydatne do utrwalania wymowy tych głosek w różnych pozycjach w wyrazach. Program jest rekomendowany dla dzieci, które już potrafią czytać.

Opis dostępnych gier w programie:

PODPISZ I POWIEDZ – to ćwiczenie, w którym dziecko układa podpis do obrazka, wybierając odpowiednie litery z rozsypanki i umieszczając je we właściwej kolejności za pomocą kursora. W porównaniu do wersji programu z części "Logopedyczne zabawy. Część I - sz, ż, cz, dż", tutaj na wyższych poziomach trudności dodano więcej zbędnych liter, co zwiększa wyzwanie i atrakcyjność gry. Każda plansza jest zintegrowana z dźwiękiem, który sygnalizuje, czy podpis został ułożony poprawnie. Po udanym ułożeniu wyrazu, dziecko jest proszone o powtórzenie jego nazwy, co pomaga utrwalić wzorzec słuchowy. Terapeuta ma także możliwość zatrzymania ekranu, aby omówić obrazek i jego nazwę z dzieckiem. Jeśli dziecko popełni błąd, może poprawić literę, przeciągając ją w inne miejsce na ekranie. Przejście do kolejnego ćwiczenia odbywa się po naciśnięciu przycisku "DALEJ", a w przypadku potrzeby powrotu do poprzedniego zadania, wystarczy kliknąć "WSTECZ". Gdy podpis jest niepoprawny, komputer sugeruje ponowne ułożenie. W razie trudności dziecko może skorzystać z opcji "POMOC". Po zakończeniu gry pojawia się okienko "STATYSTYKA", które pokazuje czas gry, liczbę błędów i poprawnych odpowiedzi oraz korzystanie z pomocy. Przyciski "DALEJ" i "STOP" pozwalają odpowiednio na rozpoczęcie nowej gry lub zakończenie sesji.

DOMINO – w tej grze dziecko dobiera obrazki w pary na podstawie ćwiczonych głosek (np. s-c).

CO NIE PASUJE – zadanie polega na wskazaniu obrazka, który różni się pod względem wymowy od pozostałych widocznych na ekranie.

PILOT – dynamiczna gra, w której dziecko musi dopasować nazwę obrazka do odpowiednich liter pokazanych na dole ekranu.

NAGRAJ I ODTWÓRZ – prosty rejestrator dźwięku, który umożliwia nagrywanie i porównywanie wymowy dziecka na różnych etapach terapii.