Logopedyczne zabawy. Część III – Ś, Ź, Ć, DŹ

Logopedyczne zabawy. Część III – Ś, Ź, Ć, DŹ

189,00 zł
Brutto

Typ: Program komputerowy

Licencja: 1-stanowiskowa

22700003
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

Ćwiczenia zawarte w programie "Logopedyczne zabawy. Część III – Ś, Ź, Ć, DŹ" są szczególnie przydatne w utrwalaniu wymowy tych głosek w różnych kontekstach wyrazowych. Program jest rekomendowany dla dzieci, które potrafią czytać.

Opis gier dostępnych w programie:

PODPISZ I POWIEDZ – w tym ćwiczeniu dziecko układa podpis do obrazka z rozsypanych liter. Po poprawnym ułożeniu, lektor wymawia nazwę obrazka, a dziecko powtarza ją na głos.

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ – gra typu "memory", stworzona dla dzieci, które jeszcze nie potrafią czytać. Po odnalezieniu pary obrazków lektor podaje ich nazwę, a dziecko powtarza ją.

CO NIE PASUJE – zadanie polega na wskazaniu obrazka, który różni się wymową od pozostałych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Dziecko musi nazwać obrazki i wybrać ten, który nie pasuje.

NUREK – to dynamiczne ćwiczenie, w którym dziecko prowadzi "nurka" po obrazkach zawierających ćwiczoną głoskę (np. głoskę "ś"). Nurek może poruszać się tylko po takich obrazkach.

NAGRAJ I ODTWÓRZ – w tym module logopeda ma możliwość nagrania i odtworzenia wymowy dzieci.