- Nowy
💳 Przelew z terminem 14 dni dla placówek budżetowych
Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach - Część 1
Zawartość zestawu:
- książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,
- 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,
- 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,
- 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,
- 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,
- kolorowanka.
Emocje w Codziennych Sytuacjach - Część 1 to wprowadzenie do serii „UCZUCIOWE PRZEDSZKOLAKI”, zaprojektowanej, aby wspierać rozwój kompetencji emocjonalnych, społecznych i poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zestaw ten może być używany także przez starsze dzieci i te z niepełnosprawnościami.
Zestaw ten znajdzie swoje miejsce w pracy terapeutycznej, zarówno indywidualnej, jak i grupowej, w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także jako zabawka do użytku domowego. Będzie szczególnie przydatny w terapii psychologicznej i pedagogicznej oraz w ramach Treningu Umiejętności Społecznych.
Z pomocy mogą korzystać psycholodzy, pedagodzy, terapeuci TUS, nauczyciele przedszkolni, nauczyciele wczesnoszkolni, opiekunowie i rodzice.
Zawartość zestawu:
- książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,
- 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,
- 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,
- 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,
- 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,
- kolorowanka.
Dzięki temu zestawowi dzieci mogą rozwijać szereg umiejętności i zdolności:
Obszar emocjonalno-społeczny:
- Rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji,
- Świadomość istnienia różnych emocji jednocześnie,
- Zrozumienie, jak różne osoby przeżywają te same lub podobne sytuacje,
- Empatyczne dostrzeganie uczuć bohaterów,
- Rozmowy o emocjach,
- Umiejętność oceny intensywności podstawowych emocji,
- Dyskutowanie o trudnych wydarzeniach,
- Skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
- Empatia, wrażliwość na problemy innych oraz chęć niesienia pomocy,
- Przyjmowanie prostych ról,
- Naśladowanie i działania naprzemienne,
- Umiejętności komunikacyjne.
Obszar poznawczy:
- Myślenie sytuacyjne, przyczynowo-skutkowe i logiczne,
- Wyobraźnia,
- Aktywne słuchanie,
- Rozbudowa słownictwa biernego i czynnego,
- Rozumienie prostych zdań, pytań i poleceń,
- Umiejętność formułowania wypowiedzi,
- Percepcja wzrokowa i słuchowa,
- Orientacja przestrzenna,
- Pamięć,
- Koncentracja uwagi,
- Grafomotoryka.