• Nowy
Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach - Część 1

Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach - Część 1

189,00 zł
Brutto

Zawartość zestawu:

  • książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,
  • 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,
  • 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,
  • 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,
  • 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,
  • kolorowanka.
22724728
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

Emocje w Codziennych Sytuacjach - Część 1 to wprowadzenie do serii „UCZUCIOWE PRZEDSZKOLAKI”, zaprojektowanej, aby wspierać rozwój kompetencji emocjonalnych, społecznych i poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zestaw ten może być używany także przez starsze dzieci i te z niepełnosprawnościami.

Zestaw ten znajdzie swoje miejsce w pracy terapeutycznej, zarówno indywidualnej, jak i grupowej, w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także jako zabawka do użytku domowego. Będzie szczególnie przydatny w terapii psychologicznej i pedagogicznej oraz w ramach Treningu Umiejętności Społecznych. 

Z pomocy mogą korzystać psycholodzy, pedagodzy, terapeuci TUS, nauczyciele przedszkolni, nauczyciele wczesnoszkolni, opiekunowie i rodzice.

Zawartość zestawu:

  • książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,
  • 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,
  • 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,
  • 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,
  • 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,
  • kolorowanka.

Dzięki temu zestawowi dzieci mogą rozwijać szereg umiejętności i zdolności:

Obszar emocjonalno-społeczny:

  • Rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji,
  • Świadomość istnienia różnych emocji jednocześnie,
  • Zrozumienie, jak różne osoby przeżywają te same lub podobne sytuacje,
  • Empatyczne dostrzeganie uczuć bohaterów,
  • Rozmowy o emocjach,
  • Umiejętność oceny intensywności podstawowych emocji,
  • Dyskutowanie o trudnych wydarzeniach,
  • Skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • Empatia, wrażliwość na problemy innych oraz chęć niesienia pomocy,
  • Przyjmowanie prostych ról,
  • Naśladowanie i działania naprzemienne,
  • Umiejętności komunikacyjne.

Obszar poznawczy:

  • Myślenie sytuacyjne, przyczynowo-skutkowe i logiczne,
  • Wyobraźnia,
  • Aktywne słuchanie,
  • Rozbudowa słownictwa biernego i czynnego,
  • Rozumienie prostych zdań, pytań i poleceń,
  • Umiejętność formułowania wypowiedzi,
  • Percepcja wzrokowa i słuchowa,
  • Orientacja przestrzenna,
  • Pamięć,
  • Koncentracja uwagi,
  • Grafomotoryka.