- Nowy
💳 Przelew z terminem 14 dni dla placówek budżetowych
Gry planszowe - Pająk Bogdan i Ośmiornica Urszula
Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.
„Pająk Bogdan” i „Ośmiornica Urszula” to gry planszowe, które wspierają rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas rozgrywki dzieci uczą się poprawnej wymowy trudnych głosek, rozwijają swój zasób słownictwa, a także doskonalą umiejętności słuchowe. Gry te wspierają również rozwój spostrzegawczości, orientacji przestrzennej, pamięci wzrokowej i słuchowej, koncentracji oraz logicznego myślenia, co jest kluczowe w nauce mówienia, czytania i pisania.
Gry oferują trzy poziomy trudności:
- Poziom I: Gracze nazywają obrazki na mijanych polach, skupiając się na poprawnej wymowie wybranych głosek.
- Poziom II: Gracze tworzą proste zdania, używając nazw obrazków na polach.
- Poziom III: Gracze układają bardziej złożone zdania, łącząc nazwy kilku obrazków.
Gry mogą być używane do zabawy w domu, w przedszkolu, szkole oraz na zajęciach terapeutycznych, zarówno w grupie, jak i indywidualnie.
Pająk Bogdan – gra skoncentrowana na ćwiczeniu głosek p i b w różnych pozycjach w słowie (nagłos, śródgłos, wygłos). Przeznaczona jest dla 2 do 4 graczy, którzy mogą korzystać z 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna osoba, która wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze startują z wyznaczonych pól na zewnętrznym kręgu pajęczyny, takich jak zebra, szabla, pufa, pędzel, i przesuwają pionki po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek. Jeśli pionek gracza zatrzyma się na polu zajętym przez pionek przeciwnika, przeciwnik musi wrócić na start. Zwycięża gracz, który jako pierwszy doprowadzi wszystkie swoje pionki do domku po przeciwnej stronie pajęczyny.
Ośmiornica Urszula – gra, która pomaga w ćwiczeniu poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż; s, z, c, dz; ś, ź, ć, dź w nagłosie wyrazów. W grę mogą grać 2 do 4 osoby, każda z użyciem 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze startują na wybranym ramieniu ośmiornicy Urszuli, przesuwając pionki do przodu o tyle pól, ile wskaże kostka. Jeśli pionek trafi na pole zajmowane przez przeciwnika, ten ostatni musi wrócić na początek. Wygrywa osoba, która pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do końca innego ramienia ośmiornicy.
Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.