• Nowy
Gry planszowe - Stonoga Sabina i Pszczółki Pracusie

Gry planszowe - Stonoga Sabina i Pszczółki Pracusie

79,00 zł
Brutto

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.

22700057
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

„Stonoga Sabina” i „Pszczółki Pracusie” to gry planszowe, które wspierają rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas gry dzieci doskonalą prawidłową wymowę, rozwijają zasób słownictwa, a także pracują nad percepcją słuchową. Ponadto gry te pomagają w rozwijaniu spostrzegawczości, orientacji przestrzennej, pamięci wzrokowej i słuchowej, koncentracji oraz logicznego myślenia, co jest kluczowe w procesie nauki mowy, czytania i pisania.

Gry oferują trzy poziomy trudności:

  • Poziom I: Gracze nazywają obrazki na kolejnych polach, koncentrując się na poprawnej wymowie ćwiczonych głosek.
  • Poziom II: Gracze tworzą pojedyncze zdania, korzystając z nazw obrazków na polach.
  • Poziom III: Gracze układają zdania rozwinięte lub złożone, bazując na nazwach kilku obrazków.

Gry mogą być używane do zabawy w domu, przedszkolu, szkole oraz podczas terapii indywidualnej i grupowej.

Stonoga Sabina – gra skupiająca się na ćwiczeniu głoski „s” w nagłosie wyrazów. Przeznaczona dla 2-4 graczy, którzy mogą używać od 1 do 4 pionków w wybranym kolorze. Grę rozpoczyna osoba, która jako pierwsza wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze startują od głowy lub ogona stonogi Sabiny i poruszają się naprzód o tyle pól, ile pokazuje kostka. Jeśli pionek gracza zatrzyma się na polu zajętym przez pionek przeciwnika, przeciwnik wraca na start. Wygrywa osoba, która jako pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do głowy lub ogona stonogi.

Pszczółki Pracusie – gra mająca na celu ćwiczenie głosek „l” i „r” w nagłosie, śródgłosie i wygłosie wyrazów. Przeznaczona dla 2-4 graczy, którzy mogą używać od 1 do 4 pionków w jednym kolorze. Rozgrywka rozpoczyna się od wyrzucenia 6 oczek na kostce. Gracze startują z pierwszych czterech komórek plastra miodu, znajdujących się naprzeciw wybranego ula, i przesuwają pionki w stronę ula zgodnie z wyrzuconą liczbą oczek. Jeśli pionek gracza trafi na pole zajęte przez pionek przeciwnika, przeciwnik musi wrócić na początek. Zwycięża ten, kto jako pierwszy doprowadzi wszystkie swoje pionki do ula.

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.