• Nowy
Gry planszowe - Pszczółki Robotnice i Zamek Paronimów

Gry planszowe - Pszczółki Robotnice i Zamek Paronimów

79,00 zł
Brutto

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.

22700058
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

„Pszczółki Robotnice” i „Zamek Paronimów” to edukacyjne gry planszowe, które wspierają rozwój językowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas gry dzieci uczą się prawidłowej artykulacji głosek, wzbogacają swoje słownictwo oraz rozwijają umiejętności słuchowe. Dodatkowo, gry te pomagają w ćwiczeniu spostrzegawczości, orientacji przestrzennej, pamięci wzrokowej i słuchowej, a także w koncentracji, logicznym myśleniu i innych kluczowych umiejętnościach potrzebnych do nauki mówienia, czytania i pisania.

Gry oferują trzy poziomy trudności:

  • Poziom I: Gracze nazywają obrazki na mijanych polach, koncentrując się na prawidłowej wymowie ćwiczonych głosek.
  • Poziom II: Gracze tworzą proste zdania, bazując na nazwach obrazków na polach.
  • Poziom III: Gracze układają rozwinięte lub złożone zdania, używając nazw obrazków.

Gry mogą być używane do zabawy w domu, w przedszkolu, szkole oraz podczas terapii indywidualnej i grupowej.

Pszczółki Robotnice – gra skoncentrowana na ćwiczeniu głoski „r” w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów. Przeznaczona dla 2-4 graczy, którzy mogą używać od 1 do 4 pionków w wybranym kolorze. Gracze rozpoczynają rozgrywkę po wyrzuceniu 6 oczek na kostce, startując z komórek plastra miodu, położonych naprzeciwko wybranego ula. Pionki poruszają się w stronę ula zgodnie z wyrzuconą liczbą oczek. Gdy pionek gracza zatrzyma się na polu zajętym przez innego gracza, przeciwnik musi zacząć od początku. Wygrywa gracz, który jako pierwszy doprowadzi wszystkie pionki do ula.

Zamek Paronimów – gra stworzona do doskonalenia słuchu fonemowego, przeznaczona dla 2-4 graczy. Każdy uczestnik może używać od 1 do 3 pionków w wybranym kolorze. Gra zaczyna się, gdy ktoś wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze startują z pól najbliżej swoich wież, przypisanych do par obrazków paronimów, takich jak kura – kula, łyżka – łóżko, chustka – szóstka, zebra – żebra. Pionki poruszają się wokół planszy, a zadaniem graczy jest doprowadzenie ich do wież. Jeśli pionek gracza zatrzyma się przy polu zajętym przez pionek przeciwnika, ten musi wrócić na start. Wygrywa osoba, która jako pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do wieży.

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.