• Nowy
Gry planszowe - Pszczółki Śpioszki i Zamek Strachów

Gry planszowe - Pszczółki Śpioszki i Zamek Strachów

79,00 zł
Brutto

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.

22700059
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

"Pszczółki Śpioszki" i "Zamek Strachów" to gry planszowe o charakterze logopedycznym, które wspierają rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dzięki nim dzieci ćwiczą poprawną wymowę głosek, wzbogacają słownictwo oraz rozwijają umiejętności słuchowe. Dodatkowo, gry te pomagają w rozwijaniu spostrzegawczości, orientacji przestrzennej, pamięci wzrokowej i słuchowej, koncentracji, logicznego myślenia oraz innych kluczowych umiejętności potrzebnych do nauki mówienia, czytania i pisania.

Gry oferują trzy poziomy trudności:

  • Poziom I: Gracze nazywają obrazki na mijanych polach, zwracając uwagę na prawidłową wymowę ćwiczonych głosek.
  • Poziom II: Gracze tworzą pojedyncze zdania na podstawie nazw obrazków na polach.
  • Poziom III: Gracze układają rozwinięte lub złożone zdania, używając nazw obrazków.

Gry są doskonałe do zabaw w domu, przedszkolu, szkole oraz do terapii indywidualnej i grupowej.

Pszczółki Śpioszki – gra skupiająca się na ćwiczeniu głosek „ś”, „ź”, „ć”, „dź” w różnych pozycjach w słowie (nagłos, śródgłos, wygłos). Przeznaczona dla 2-4 graczy, którzy mogą korzystać z pionków w jednym kolorze. Gra rozpoczyna się, gdy gracz wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze zaczynają z pierwszych czterech komórek plastra miodu, które znajdują się naprzeciwko wybranego ula, a pionki przesuwają się w stronę ula o tyle pól, ile wskazuje kostka. Jeżeli pionek zatrzyma się na polu zajętym przez rywala, przeciwnik wraca na start. Wygrywa osoba, która jako pierwsza doprowadzi swoje pionki do ula.

Zamek Strachów – gra mająca na celu ćwiczenie poprawnej wymowy głoski „r” w grupach spółgłoskowych takich jak „tr”, „dr”, „kr”, „gr”, „pr”, „br”, „śr” w różnych pozycjach w słowie (nagłos, śródgłos, wygłos). Przeznaczona dla 2-4 graczy, którzy mogą używać pionków w jednym kolorze. Gra rozpoczyna się, gdy gracz wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze startują z pól najbliżej swoich wież, przypisanych do par obrazków (np. kredka, biedronka, agrest, droga) i przesuwają pionki zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek. Gdy pionek zatrzyma się na obrazku zajmowanym przez innego gracza, ten musi wrócić na start. Zwycięzcą zostaje osoba, która jako pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do wieży.

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.