Gry planszowe - Ślimak i Czterolistna koniczynka

Gry planszowe - Ślimak i Czterolistna koniczynka

79,00 zł
Brutto

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.

22700008
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

"Czterolistna koniczynka" i "Ślimak" to gry planszowe zaprojektowane z myślą o wspieraniu rozwoju językowego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Poprzez zabawę, dzieci doskonalą wymowę trudnych głosek, poszerzają zasób słów oraz ćwiczą umiejętności słuchowe. Dodatkowo, gry te rozwijają spostrzegawczość, orientację przestrzenną, pamięć wzrokową i słuchową, a także koncentrację i myślenie logiczne, co jest kluczowe w nauce mówienia, czytania i pisania.

Gry oferują trzy poziomy trudności:

  • Poziom I: Gracze nazywają obrazki na polach, zwracając uwagę na poprawną wymowę ćwiczonych głosek.
  • Poziom II: Gracze tworzą pojedyncze zdania z nazw obrazków na mijanych polach.
  • Poziom III: Gracze układają rozbudowane lub złożone zdania, wykorzystując nazwy obrazków.

Gry można wykorzystywać zarówno w domu, przedszkolu, szkole, jak i podczas zajęć terapeutycznych, zarówno indywidualnych, jak i grupowych.

Czterolistna koniczynka – ćwiczenie głosek sz, ż, cz, dż w różnych pozycjach w słowie. Gra jest przeznaczona dla 2 do 4 graczy, z których każdy może użyć od 1 do 4 pionków. Gra rozpoczyna się, gdy ktoś wyrzuci 6 oczek na kostce. Gracze startują z wybranych pól, takich jak wieża, jarzębina, warzywa, czy żaglówka, i przesuwają pionki po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek. Jeśli pionek gracza znajdzie się na polu zajętym przez pionek przeciwnika, przeciwnik musi rozpocząć od nowa. Zwycięża gracz, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki przez płatki koniczynki i umieści je w swoim domku.

Ślimak – ćwiczenie głosek ś, ź, ć, dź w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów. Gra jest przeznaczona dla 2 do 4 graczy. Gracze zaczynają grę od wyrzucenia 6 oczek na kostce, a pionki mogą być przesuwane od głowy lub środka ślimaka. Gdy pionek zatrzyma się na polu zajmowanym przez pionek przeciwnika, ten musi wrócić na start. Wygrywa osoba, która jako pierwsza doprowadzi swoje pionki do środka lub głowy ślimaka.

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.