Gry planszowe - Dżdżownica Żaneta i Pszczółki Lotniczki

Gry planszowe - Dżdżownica Żaneta i Pszczółki Lotniczki

79,00 zł
Brutto

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.

22720005
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

„Pszczółki Lotniczki” i „Dżdżownica Żaneta” to edukacyjne gry planszowe, które wspomagają rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Dzięki nim dzieci uczą się poprawnej wymowy różnych głosek, poszerzają swoje słownictwo oraz rozwijają umiejętności słuchowe. Ponadto, gry te wspierają rozwój percepcji wzrokowej, orientacji przestrzennej, pamięci, koncentracji, myślenia logicznego i innych kluczowych umiejętności niezbędnych do nauki mówienia, czytania i pisania.

Gry oferują trzy poziomy trudności:

  • Poziom I: Gracze nazywają obrazki na polach, koncentrując się na prawidłowej wymowie.
  • Poziom II: Gracze tworzą proste zdania z nazw obrazków na mijanych polach.
  • Poziom III: Gracze układają bardziej złożone zdania, używając nazw obrazków na planszy.

Gry są idealne zarówno do zabawy w domu, jak i do wykorzystania w przedszkolach, szkołach oraz na zajęciach terapeutycznych, indywidualnych i grupowych.

Pszczółki Lotniczki – gra skoncentrowana na ćwiczeniu wymowy głoski „l” w różnych pozycjach w słowie (nagłos, śródgłos, wygłos). Przeznaczona dla 2-4 graczy, którzy używają pionków w wybranym kolorze. Gra zaczyna się od wyrzucenia 6 oczek na kostce. Gracze startują z początkowych komórek plastra miodu, naprzeciwko wybranego ula, i przesuwają się w stronę ula, zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek. Jeśli pionek zatrzyma się na polu zajętym przez przeciwnika, tamten gracz wraca na start. Wygrywa gracz, który jako pierwszy doprowadzi wszystkie swoje pionki do ula.

Dżdżownica Żaneta – gra zaprojektowana z myślą o ćwiczeniu głosek „sz”, „ż”, „cz”, „dż” w nagłosie słów. W rozgrywce bierze udział od 2 do 4 graczy, z pionkami w wybranym kolorze. Gracze zaczynają grę po wyrzuceniu 6 oczek na kostce, startując od głowy lub ogona dżdżownicy i przesuwając się o tyle pól, ile wskazuje kostka. Jeżeli pionek zatrzyma się na polu zajętym przez pionek rywala, przeciwnik wraca na start. Wygrywa osoba, która jako pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do głowy lub ogona dżdżownicy.

Zawartość: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.