• -5%
Złapmy Lwa - Specjalne potrzeby edukacyjne

Złapmy Lwa - Specjalne potrzeby edukacyjne

1 489,00 zł
1 414,55 zł Zniżka 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1489.00 zł
Brutto

Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne.

To gra wspierająca rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat.

To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.

25418623
Dostępność: 3 - 21 dni
Ilość

Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne.

To gra wspierająca rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat.

To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.

Gra „Złapmy lwa” rozwija szereg umiejętności takich, jak:

- myślenie logiczne,

- myślenie strategiczne,

- koncentracje,

- cierpliwość,

- radzenie sobie z emocjami,

- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,

- szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.

Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:

- percepcję wzrokową,

- pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,

- myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,

- motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,

- umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.

Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.

Do gry “Złapmy lwa – specjalne potrzeby edukacyjne” dołączone są kartonowe elementy:

6 kartonowych kół z „emotikonami” symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.

Zestaw zawiera:

- planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,

- kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z „emotikonami” symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);

- sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami, poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy, zabawy multimedialne na tablicę interaktywną, nagrody – naklejki dla dzieci.