💳 Przelew z terminem 14 dni dla placówek budżetowych
PUS - Zgadywanki - wiosna
Rozwiązywanie zagadek i łamigłówek jest wartościową rozrywką umysłową uczącą twórczego i logicznego myślenia.
Rozwiązywanie zagadek i łamigłówek jest wartościową rozrywką umysłową uczącą twórczego i logicznego myślenia. Działania podejmowane w celu odnalezienia poprawnej odpowiedzi lub odszyfrowania zagadki, wielostronnie aktywizuje dziecko i pobudza jego wyobraźnię.
Seria książeczek Zgadywanki zawiera bogaty zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Dostarczają dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu.
Bogaty materiał językowy służy wszechstronnemu kształtowaniu sprawności językowych dziecka: doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem, kształtowaniu poprawnego pisania i mówienia.
Tematem trzeciej książeczki z serii Zgadywanki jest wiosna.
Słownictwo i ćwiczenia w niej zawarte dobrane są tematycznie do tej pory roku i uporządkowane zgodnie z wydarzeniami następującymi w roku szkolny.
„W roku szkolnym 1993/1994, w mojej pracy nauczyciela, narodziła się nowa koncepcja wzbogacania procesu dydaktyczno – wychowawczego, w której znacząca rola przypadła Systemowi Edukacji PUS.
Podstawowym celem było stworzenie w klasie klimatu sprzyjającego uczeniu się poprzez działanie, ukierunkowane na SUKCES każdego dziecka bez wyjątku.
Pomysł na zaopatrzenie dzieci w plastikowego nauczyciela okazał się bardzo prosty i został zaakceptowany przez rodziców pierwszoklasistów:
„Zakupimy PUS-a dla każdej klasy i wręczymy dzieciom jako upominki podczas uroczystego pasowani”.
I tak się stało!.
Moja klasopracownia stała się miejscem radości uczenia się i tworzenia, a moich uczniów zachęcało do twórczej aktywności odpowiednio przygotowane otoczenie i wspaniałe pomoce dydaktyczne wychodzące naprzeciw ich zainteresowaniom oraz wyeksponowane na widocznym miejscu motto
„Każdy ma prawo sukcesu, więc ucz się po to, aby wiedzieć, a nie po to by odrobić zadanie”.