💳 Przelew z terminem 14 dni dla placówek budżetowych
Metoda dobrego startu Od wierszyka do literki cz. I i II
Program powstał z myślą o dzieciach, które przystępują do nauki czytania i pisania.
W skład publikacji wchodzą dwa zeszyty ćwiczeń zawierające materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich.
Program powstał z myślą o dzieciach, które przystępują do nauki czytania i pisania. W skład publikacji wchodzą dwa zeszyty ćwiczeń zawierające materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich.
W zeszycie pierwszym zamieszczono ćwiczenia związane z literami: o, O, t, T, a, A, m, M, i, I, l, L, k, K, u, U, d, D, e, E, s, S.
W zeszycie drugim zamieszczono ćwiczenia związane z literami: n, N, y, r, R, b, B, w, W, z, Z, p, P, ł, Ł, c, C, g, G, f, F, j, J, h, H.
Wierszyki napisane zostały w taki sposób, aby kilkakrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca poznawanej literze. Stanowią one punkt wyjścia do ćwiczeń językowych dotyczących przede wszystkim analizy i syntezy słuchowej (wyrazowej, sylabowej i głoskowej), ale także analizy wzrokowej (wyróżnianie określonej litery w tekście). Pamięciowe opanowanie tekstu ułatwi dzieciom wykonanie kolejnych ćwiczeń językowych, ruchowo-słuchowych, ruchowo – słuchowo - wzrokowych.